Friday, April 23, 2010

salah siapa?


This is so true..i can't stop munching..mana taknye..sebut la apa saje sume ada dalam kotak makanan saya, toffee popcorn?salted tortilla?choco pillows?KIT KAT?semuanye ada..sebab tu i can't resist...konon-konon itu adalah nutrition supply for my brain...wah..sangat tipu okay..
ntah la bila study rasa macam cepat lapar...kejap je bunyi acid secreted into my stomach..tak cukup makanan ringan..kadang sempat lagi g bakar curly fries..takpun goreng pasta..OMG Aimi tolong sedar diri..awak nak Mr F or mama awak tak kenal awak ke bila balik Malaysia nanti...
tapi saya sangat malas nak bersenam..diet lagi la...
Salah makanan2 ni banyak sangat dalam kotak makanan dalam bilik..haha..tapi kalau saya tak beli tak mungkin mereka itu boleh berada dalam bilik kamu..so in denial...:P
P/S:kawan-kawan..selain mendoakan saya tak gemuk kerana makanan2 ini..doalah untuk exam saya jugak:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails