Saturday, August 21, 2010

'Kipas susah mati'

ahaa...ni nak ngaku diri ni lemah sangat pasal bahasa ni..tak kira la melayu ke english ke arab ke apatah lagi bahasa lain..

Ada la kawan ni suruh tengok something she tribute to Adamaya sebab dia tau saya suke giler Adamaya..lagi2 dengan budak genit Mia Sara Nasuha(haaa nama penuh hafal tu..)
Kawan saya tulis to kipas susah mati Adamaya..saya punya la pikir mende la maksud tu..pusing punya pusing tak kuar jugak idea tu...lampi sungguh saya ni..xtau perkembangan ayat terkini..last2 apa lagi..google sudey..

Rupenye 'kipas susah mati'=DIE HARD FAN....laaaa awat saya lammmmbbbattt sangat nak pick up...dia translate terus dari eng to malay..aihhh...

Taktau la nak malu ngan diri sendiri ke tak..tapi memang la tak dapat nak pikir laaa...dush2

2 comments:

Anonymous said...

kipas susah mati tuh dapat dalam dialog kat gempak mag. dulu2 tyme skola ade bace tak?? ha, kat situ la.. =D
hugs for u, aimi.

budak _kecik said...

ahaa..obvious sgt sy x baca mag gempak tu..
hugs for u too..xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails