Monday, April 5, 2010

Apa nak jadi dunia skrang?

Dalam penuh kegembiraan..masih ada yang terluka..dalam kita berpeluang menikmati kesihatan..masih ada yang menanggung kesakitan..kita tak mungkin tau bila semua nikmat ini akan ditarik balik..

Macam-macam sekarang yang saya dengar..rasa macam nak kiamat pun ada..rata-rata orang bercakap lantang tanpa ada landas agama. Saya tahu saya bukan orang yang mampu petah bercakap mengenai hal agama kerana tak punya ilmu yang tinggi..tapi dari segi pemerhatian dan berbekalkan basic agama dari ajaran ibu bapa inilah yang saya guna untuk meneliti semua ini.

Kalau kita dengar berita kematian Din Beramboi yang mengejutkan..ini dapat menginsafkan kita.Tuhan dapat mengambil nyawa tanpa sesaat terlewat. TAPI..ada juga manusia yang tak punya hati perut..kalau kawan-kawan ada terdengar RAFIQIN DARWISY..bukan untuk mengaibkan tapi rasa jelik. Sedekahkan Al-fatihah tak memerlukan sesen pun tapi kenapa si rafiqin ini perlu mengeluarkan statement Al-Fuck utk Din Beramboi..insaflah..takut-takut kalau kita diambil nyawa..tak ada yang mahu sedekah Al-fatihah..

Tambah lagi dengan keluar di youtube..budak berusia 4 tahun sudah pandai isap rokok sambil keluarkan asap ring(teknik orang yang pro saje) sambil bercakap lucah...salah siapakah budak yang mentah ini dicemari...

Saya saje ingin berbicara masa dalam bilik sorang-sorang ni..mengisi kebosanan sambil berfikir..

P/S:skrang dah x nak guna BK lagi lah..macam budak kecik..haha..peace no war..
Harap-harap entry ini tidak menyakitkan hati sesiapa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails