Thursday, January 17, 2013

new life

Alhamdulillah, Allah is the greatest Creator
Setiap dugaan Allah beri ada hikmah. Cara kita hadapi itu menentukan hikmahnya.
Setiap dugaan itu aku anggap cara Allah mengajar aku menghadapi dunia sementara ini. Moga-moga dapat pertingkatkan tahap aku untuk dunia sana yg lebih kekal abadi.
Satu kata2 yg buat aku kuat ialah, Allah bg satu kesusahan tapi dia akan ganti dengan dua kesenangan. Amin
Alhamdulillah2. Aku masih waras dan mampu lalui berkat sokongan dan doa mama, ayah,abg ngah, nina, aqilah n amzar. Along sayang semua.

3 comments:

Miss Kimi said...

be strong... Allah always with us... bila kita selalu mohon padaNya, Dia pasti akan uji kita.. Jadi, akan selalulah kita ingat padaNya...

budak _kecik said...

kimi...got phone number?

Anonymous said...

What happened?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails