Saturday, May 15, 2010

Selamat hari Guru..

Banyak betul celebration this May kan..
Recently dah wish mother's day..this time untuk Teacher's day plak..
Saya jenis yang tidak pandai berkata-kata..
tapi saya hanya menulis apa yang terasa dari hati..all are sincere..simple and straight forward.
So saya sangat bersyukur mempunyai seorang ibu yang juga seorang guru.Mama saya tak penah berat sebelah.Kadang-kadang lagi garang dengan saya dari anak murid dia..
Sampai mama saya tu pindahkan saya pegi lain dari sekolah dia mengajar..maybe dia nak saya independent..well i think i am now:)
Masa sekolah menengah..since form 1 saya duduk asrama..kalau pasal study memang cikgu-cikgu lah yang banyak menolong..kalau boleh senarai saya memang nak senarai nama cikgu-cikgu..tapi terlalu banyak..saya memang ingat diorang sume.Bagi saya,restu guru itu penting supaya ilmu yang disampaikan mendapat keberkatan.
Alhamdulillah sekarang saya dalam proses menggapai cita-cita saya..
Siapalah perdana menteri kalau tanpa guru,apatah lagi saya ni yang masih mentah..saya bersyukur sangat-sangat..
Di sini saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua cikgu-cikgu yang mengenali saya..tak lupa buat mama saya yang juga seorang guru.
Kalian semua sentiasa dalam doa dan ingatanku:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails