Wednesday, May 26, 2010

Air(Water)

3/4 of our body component is water. Semalam citer pasal stiletto..hari ni tiba-tiba cakap pasal air plak..Sebenarnye bukan reti sangat cakap pasal air..tapi saya terbca entri yang best dari lady Noe
Saya sangat suke baca blog dia..korang boleh la tengok link atas tu ek..

statement bawah ni antara yang menambat hati saya..kalau nak baca apa-apa lagi kelebihan Air boleh la ke link Lady Noe.

19)Jangan mengumpat, mencarut, mengata, mengutuk di depan air. AIR ADALAH BENDA HIDUP. Ia dengar, rakam dan transfer balik. Jadi tak hairan lah kenapa sesetengah perangai buruk kita warisi dari turun temurun. Ini aku rujuk kepada perangai buruk aku sendiri. Perkara ni aku baru tahu. Aku rasa fakta ni menarik. Wajar kongsi.

20)Merujuk kepada fakta di atas, baru lah aku faham fenomena penggunaan air yassin dan holy water. Ia dengar, rakam dan transfer balik. So peminum memang akan terkena effect-nya.

21)Modal sebenar mesin air Bio-Aura hanyalah RM78. Mereka gunakan psikologi manusia yang tak suka minum air, cerita kan tentang kebaikan mesin tu, pancing dengan harga RM2000. Dah beli RM2000 mesti la nak minum air selalu kan. Padahal yang meningkatkan sistem tubuh hanyalah air yang boleh didapati di tempat lain selain mesin tersebut. Ini pun wajar kongsi.

saje nak kongsi ngan kawan-kawan..Sharing is loving kan:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails