Tuesday, August 23, 2011

BZ

Bz betul dengan hospital..cuti kali nih busy sangat..7.30 smpi kul 5 duk kat hospital..rasa posa tu cepat sangat berlalu..
Takut plak kalau-kalau ramadhan kali ni yang terakhir..ajal kita taktau..asyik dengar berita kematian tak kira umur.

Alhamdulillah..puasa kali ni hari-hari i pakai baju kurung..terasa gadis melayu terakhir..hihi
gedixnya..anak sapa la ni..serius baju kurung tu perfect untuk nampak sweet dan tutup aurat..kan2?

Aku ni tak la alim sangat..memang la belajar sekolah agama..tapi kekuatan iman itu tak kukuh..iman tak dapat diwarisi tapi boleh diperbaiki.
Aku ada pasang niat untuk berubah dan aku tau apa kesalahan aku..cumanya kalau digembar gemburkan niat itu tak manis plak..nanti tak jadi..hanya Allah yang mengetahui.

Aku tersentuh bila tengok show Ini Kisahku..tak sempat tgk kt tv9 kalau tak silap..tapi tgk kat youtube je la..korang pun boleh tgk..best..

Lagi satu aku sentap tengok iklan shampoo Clear..taktau la korang perasan ke tak..ada ke dia cakap..dunia berakhir 2012..siapa tahu bila masalah kelemumur akan berakhir..memang la dia cakap tu pasal nak relate ngn citer 2012 yang mat saleh buat tu..tapi kalau ko tau dunia nak berakhir 2012..ada ko pikir masalah kelemumur??? baik pegi bertaubat....itu aku je la yang terperasan..orang lain maybe anggap benda biasa..ikut la masing-masing

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails