Friday, September 24, 2010

Happy Birthday Nuurzahidah Ali

24th September ialah hari jadi bestfriend saya iaitu Nuurzahidah Ali
Kami jadi BFF since sekolah menengah..rasanye makin rapat masa tingkatan 2..Tapi get really close after SPM sampai la skang. Kiranye almost 10 years la kan..ecewah.. cepatnye masa berlalu.
Kitorang ni sangat la tak banyak persamaan melainkan kecik moleh and petite gitu..(haha perasannye..)

Kalau nak ikutkan, masa dulu kelas je sama, dorm tak penah sama...dalam kelas tak duduk sebelah-menyebelah pun...
Ingat lagi..dia suke bawak chocolate, saya plak suke paw chocolate dia..
Zahidah ni dulu migraine dan gastric..so dia kena ada supply makanan..Masa zahidah migraine saya kesian sangat sbb sy taktau sakit tu cmne sbb tak dapat nak rasa..I can feel through what I see..

Pegi mana2 pun bersama je kat skolah..kuar rehat sama2..tapi tak penah lepak sama2 dekat sungai petani melainkan after SPM..sebab dua2 jenis duduk umah..hehe.kan2?
Alhamdulillah masa SPM dua2 berjaya dapat keputusan yang memuaskan hati dan keluarga..hehe..tapi still tak bersama. Saya dapat tawaran g Ireland, Zahidah dapat g India..foundation tempat yang tak sama langsung...skang dua2 berjauhan..bila pulang bercuti je dapat berjumpa..saya tak penah lupakan Zahidah kalau pegi travel mana2..She is part of me..apa saya ada..dia akan ada..

Kalau salah seorang ada masalah..kitorang mesti share..Dua2 blaja medic..sah2 la dua2 busy..tapi still keep in touch..walaupun saya tak nampak serapat kawan2 college tapi rapat di hati(jauh di mata dekat di hati)
hehehe...

Banyak rahsia kitorang kongsi..kan orang cakap best friend kita lagi banyak tau rahsia dari boyfriend sendiri...of course..so true.....

list benda yang saya tau pasal zahidah:kalau silap jgn marah..hihi
-suke chocolate(especially cadbury
-makan banyak tapi berat tak naik..lately je baru naik sikit..:P
-tinggal di sg petani(sy penah pegi umah dia)
-ada 4 adik beradik
-sangat sistematik....pengepit baju hilang pun dia bleh tau..hehe
-saya rasa dia suke makan radix(btul ke?)
-sangat suke PINK
-style dia jenis yang cute2..bukan vogue..tapi saya nak jugak dia vogue sikit
-sangat rajin study(lg rajin dr sy)
*takmau reveal byk2..satgi dia marah plak..hehe

pic ni saya curik dari fb Zahidah..sebab saya rasa dia cun time ni..hehehe


pic semasa summer holiday last 2 years....:)


SELAMAT HARI JADI TO NUURZAHIDAH ALI
take care dear..muahhh2
simple dedication to you through here..tunggu parcel kecik sampai nanti ek

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails