Wednesday, June 2, 2010

.:cikgu tadika vs doctor:.



Ini bukan tajuk debat ke apa ke..saje je..Hari ni saya happy sebab result lab med dan pharmacology dah keluar.. Alhamdulillah..saya bersyukur sangat sebab usaha saya dan kawan-kawan beroleh kejayaan..Aminnn

Balik je dari hospital terus saya skype dengan mama saya.Yang tak bestnye saya skype tp webcam mama rosak...so mama dapat tengok saya tapi saya macam bercakap sorang-sorang tengok laptop..Mama cakap patut la nampak gumbira sangat.Mama cakap Alhamdulillah dan jangan lupa solat syukur. Saya berterima kasih wat mama,ayah dan adik saya yang selalu mendoakan saya.Tak lupa jugak wat Mr F yang banyak support.Tiba-tiba mama cakap along semangat study sebab Mr F kah??ooppss mestilah cover..cakap sebab diri sendiri..Then mama cakap takyah tipu..tu blushing tu..jangan ingat mama tak nampak..opsss..hehe..thanks my dear Mr F.

dalam duk menyembang.Tiba-tiba keluar pasal doctor..saya cakap la..kalau along bukan doctor mama rasa orang nak kawan ngan along tak...sumpah ayat inferior gila kan....bukan nak cakap jadi doctor ni naik standard..tapi macam terpikir orang nak rapat ngan saya sebab saya belajar medic ke??kalau saya cikgu tadika..ada orang nak kawan tak??hehe..pastu mama terus cakap cuba tanya Mr F..tapi sah2 la dia cakap tak kan..tapi saya tanya jugak....dia cakap bukan sebab doctor la..(ragu-ragu lagi nih..haha)

Dulu penah ada orang nak kwan ngan saya.Pastu saya tipu dia saya cakap saya belajar nak jadi cikgu tadika..hehe..tapi 2-3 bulan lepas tu dia tau saya belajar medic..Terus dia tak nak kawan sebab dia cakap dia malu ngan saya..hmmm..pening jugak kan camni..doctor pun orang nak kawan, doctor pun orang tak nak kawan..

Emmm..yang pastinye I'm still the same like before just pandai bergaya sikit la dari masa budak-budak kan...Makcik-makcik saya dulu sume pesan..nanti p oversea jangan la lupa kami kat sini..saya tak penat lupakan darat..saya sentisa ingat diorang..mat saleh celup pun saya tak nak jadi..I am fully malay dan jugak doctor-to-be berjiwa cikgu tadika...hehehe..nak jugak gabung semua...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails