Tuesday, October 4, 2011

how do I @ women express themselves?

-ihsan google-

Some people might just choose not to express themselves. They just want to be secretive. Tapi ada jugak yang kalau boleh nak satu dunia tau apa dia rasa x kira lah happy je sedih ke..Kadang-kadang action speaks louder than words. Tak semua benda ko rasa ko boleh cerita kat orang. Lagi-lagi kalau ko takde teman nak diceritakan. Selagi ko simpan atau pendam..nanti lama-lama boleh meletup macam VOLCANO. Serius aku tak tipu.

Aku selalu kalau benda happy:
1)Aku cari orang terdekat untuk aku bagitau macam BFF ke family ke or even close friends. Pasal kalau ko pegi citer kat orang jauh nanti tak pasal2 dia cop ko riak dan tabaruj plak. Tak ke plak ko menambah bilangan orang mendengki!

Aku kalau benda penting nak decide:
2)Aku pegi cari orang yang aku rasa boleh pikir rasional dan bukan orang yang suke bagi jawapan yang sedap telinga mendengar. Be Honest! Be Honest! Be Honest!

Aku kalau benda tu tak dapat nak diceritakan kat orang:
3) Ni memang sejak dari azali ( eh salah sejak aku dapat memegang duit sendiri). Bukan aku nak boros tapi u know action speaks louder than words. Body aku ni ter'react' nak pegi membeli a.k.a shopping. Sememangnya masa tu aku kurang berpikir pasal price. Masa dah bayar tu aku rasa 'beban' kurang. DUIT PUN KURANG. hehe

4) Kadang-kadang aku rasa nak mogok tak makan..tapi selalu tak berjaya pasal perut aku nih memang tak tahan nak mogok lapar. Akibatnye..aku akan makan dan mengunyah2..

5) Kadang-kadang rasa nak karaoke sorang-sorang pun takpe..

6) Ataupun aku akan jalan je ikut la sampai ke mana kaki ni nak berjalan..(selalunye ni kat Dublin je pasal kalau jalan pun tak peluh)..Tapi kalau kat msia tu aku akan drive je..fikiran melayang..tekan minyak je..sampai traffic light pun tak sedar tapi nasib la kalau takde polis nak tahan kan.

7) Tapi as a muslim. Kalau ko takde sapa nak share. sebenarnye ko masih ada DIA. Dia yang Maha mendengar. Dia yang menentukan segalanya.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails